08 februar 2021

En regnfull, men produktiv dag!

Her er to bevis:

1 Vi har nå fått familielege. 
Selv om vi fremdeles ikke har alle de nødvendige dokumentene, var hun snill mot oss, og gikk med på å fastlege for familien vår.

2
I dag var jeg på en annen skole. 
Da jeg prøvde å forklare sekretæren for skolen på bulgarsk hva vi hadde behov for, begynte jeg på et tidspunkt å forvente at hun skulle si "Vi har ikke plass". Men plutselig kom rektor selv ut av kontoret. Han hadde overhørt samtalen vår med sekretæren og sa: "Gå og oversett alle dokumentene og kom hit, vi har et plass for barna dine"

For noen virker dette kanskje som helt vanlige hendelser, men for oss er det Guds mirakel. 
Det er mange omstendigheter og øyeblikk som setter begrensninger for oss, men for Gud er alt mulig.

Hver morgen når jeg står opp, er det første jeg sier: Gud gå foran meg, jeg overlater meg helt til deg i dette! Og hva tror du skjer? Han går foran! 
Også når svaret er nei, holder vi fortsatt tak i vår himmelske Fars hånd. Han vil føre oss til rett sted.

Vi er også takknemlige til Gud for teamet og de talentfulle offiserene Erik og Kathleen. Vi er så stolte av dem begge. I dag var vårt første arbeidsmøte. Vi hørte på hverandre, og snakket om planer og drømmer. 

I morgen skal vi ha vårt første pastormøte med en familie, og vi ser frem til det. Og vi er glade for at huset vårt har et sted for slike møter. 
  • Takk til alle som ber for teamet vårt !!! 
  • Takk til venner som Tony og Inna og teamet deres som var en stor støtte for oss. 
  • Vi er virkelig velsignet !!! 
  • Våre små vitnesbyrd er svaret på dine bønner !!! 
  • Takk alle sammen !!! 
  • Takk Gud for hans beskyttelse !!! 
  • Gud er god, alltid god!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Den internasjonale markeringen - 21. oktober 2023

Det var en stor velsignelse for Magna og meg å få være en del av denne markeringen. Dette skrev offiserene i Bulgaria på sin offisielle Face...